Правила роботи
* Бронювання залів фотостудії автоматично означає, що клієнт ознайомився та погодився з Правилами роботи.

Умови оплати та оренди локацій
При бронюванні студії ви погоджуєтеся дотримуватися наших правил і взяти на себе матеріальну відповідальність за реквізит і фотообладнання, передане вам в користування.
Ви також несете відповідальність за дії всіх, хто перебуває разом з вами в орендованому приміщенні.

Бронювання та оплата студії
Бронювання відбувається через месенджери, дірект або форму онлайн-запису на сайті та в профілі інстаграму.
Наші адміністратори зв'яжуться з вами та надішлють банківські реквізити для оплати бронювання. Бронювання вважається підтвердженим лише за умови 100% оплати вартості оренди залу (залів) протягом 12 годин з моменту відправлення реквізитів.
Для підтвердження оплати потрібно надіслати квитанцію що підтверджує оплату в Instagram на сторінку студії
Без підтвердження оплати протягом 24 годин бронювання буде автоматично скасовано.

Скасування бронювання
Бронювання, яке було сплачено, не підлягає скасуванню, але його можна перенести (не більше одного разу) на інший день (строком до 6 місяців), якщо повідомити адміністрацію за 2 доби до початку зйомки.
Оплата за бронювання не повертається.

Додаткові умови
Мінімальний час оренди приміщення - 1 година.
За бажанням, ви можете продовжити час оренди, якщо є вільний час.
Мінімальний час продовження - 30 хвилин, якщо є вільний час.
Додаткові послуги, такі як оренда в нічний час, вихідні або святкові дні, потребують попереднього узгодження з адміністрацією та призводять до збільшення вартості оренди на 50%.
Всі зміни у бронюванні слід повідомляти за телефоном студії: +380679100076.
Робочий час адміністраторів студії: з 08:00 до 20:00.

Правило використання реквізиту та меблів з інших залів
Клієнти можуть скористатися реквізитом або меблями з інших залів за одним із двох варіантів:
Якщо зал, з якого планується використання реквізиту, бронюється додатково разом із основним залом. Жодних доплат за реквізит не передбачено (цей варіант гарантує що потрібний реквізит буде закріплено за вами)
Якщо ж клієнт не бажає бронювати додатковий зал, використання реквізиту можливе лише за умови, що на час його зйомки відповідний зал не зайнятий іншими клієнтами, і в такому випадку застосовується окрема плата: 200 грн за стілець, 500 грн за диван, 200 грн за стіл, 200 грн за крісло та 200 грн за килим.

Час оренди
Час початку оренди фотостудії визначається часом бронювання, незалежно від часу вашого приходу.
Час закінчення оренди фотостудії визначається тим моментом, коли фотограф і всі учасники зйомки залишають приміщення, а не завершенням самої зйомки.
Просимо клієнтів залишати зали студії за 5 хв до часу закінчення бронювання, щоб адміністратори могли підготувати зал для наступних клієнтів. Клієнти повинні залишити приміщення в такому ж порядку, який був в залі на початку зйомки.

Умови використання вантажного ліфта
Користування вантажним ліфтом можливе лише за умови завчасного попередження адміністрації щонайменше за 2 години до початку зйомки. Адміністрація залишає за собою право відмовити у користуванні ліфтом без пояснення причин. Якщо кількість речей незначна (наприклад, менше одного повного рейлу одягу), користування ліфтом не передбачене. Ліфт обслуговується у визначені часові проміжки: з 15 до 45 хвилини кожної години. Порушення цих правил може спричинити відмову в користуванні ліфтом.

Правила оренди локацій студії
Фактичний час зйомки останньої години бронювання становить близько 55 хвилин.
Покинути приміщення потрібно вчасно, коли закінчується час вашої оренди.
У випадку затримки вашого перебування в залі довше ніж на 10 хвилин (за умови що після вашого бронювання зал вільний), оренда автоматично продовжується на 30 хвилин та потребує оплати.
Завершити зйомку слід за 5 хвилин до завершення часу, щоб моделі мали можливість перевдягнутися, а ви могли прибрати реквізит, вимкнути світло і повернути все на своє місце.
У разі затримки наступних клієнтів більше, ніж на 5 хвилин стягується компенсація у розмірі 50% вартості залу.
Максимальна кількість людей в приміщенні - 8 осіб. Якщо планується більше учасників, повідомте адміністрацію. Оплата передбачається за кожну додаткову особу у розмірі 50 грн\год
Ми приймаємо домашніх тварин за попередньою домовленістю, але після їх перебування може бути потрібне вологе прибирання через алергію на шерсть. Задля безпеки гостей та працівників студії великі собаки допускаються лише за умови наявності нашийника з повідком та намордника. Шкода майну студії, завдана тваринами, компенсується клієнтом.

Студія не позиціонує себе як простір для звукозапису, ми не несемо відповідальність за якість звукозапису клієнтів у зв'язку із можливими сторонніми шумами та звуками.

Використання хлопавок, блискіток та конфетті в залах узгоджується попередньо з адміністрацією, вартість клінінгу після такого використання - 400 грн, сплачується заздалегідь або безпосередньо після зйомки.
Також просимо залишати предмети інтер’єру та меблі чистими, уникати забруднень косметикою, олійками, іншими рідинами. У випадку забруднення будемо змушені стягувати оплату за клінінг, яка залежить від розміру і характеру забруднення.

Просимо не втручатись у налаштування світлового обладнання - звертайтеся до адміністрації студії.

Зверніть увагу, інтерʼєри залів можуть зазнавати незначних змін.
Ми регулярно вдосконалюємо наші зали, додаючи нові деталі, змінюючи розташування меблів або декору для створення ще більш комфортної та унікальної атмосфери і фотозон. Це може призвести до того, що окремі елементи інтер’єру не завжди будуть точно відповідати зображенням на нашому сайті чи в соціальних мережах. Водночас загальний стиль, концепція та атмосфера кожного залу залишаються незмінними.

В студії заборонено проводити зйомки порнографічного характеру. Якщо планується фотосесія в стилі НЮ, модель повинна пред'явити документи, що підтверджують її повноліття.
Всі зали обладнані цілодобовим відеоспостереженням для вашої безпеки.
Суворо заборонено зйомки з вогнепальною зброєю. В разі виявлення зброї в приміщенні студії буде викликано поліція, а зйомку буде скасовано.
Палити та розпалювати вогонь в приміщеннях студії заборонено.
Споживати алкогольні напої заборонено.
Взуття учасників зйомки повинно бути сухим і чистим.
Після завершення зйомки клієнт зобов'язується залишити майданчик у такому стані, як він був до початку зйомки (вимкнене обладнання, всі меблі, реквізит і декор на своїх місцях).
Якщо тематика і формат фотосесії передбачає подальше прибирання, умови слід узгодити з адміністрацією студії.
Після закінчення оренди адміністратор перевіряє стан обладнання та реквізиту.